marți, 2 februarie 2010

Proaste fara numar!

Am spus vreodata cata ciuda am eu pe Romania? Nuuu? Atunci a venit vremea sa o spun.
Multa d'le. Exact. Imi reneg tara pur si simplu. Nu gasesc nimic bun in ea. Doar proaste care te plimba de la un ghiseu la altul si te pun sa vii cu roaba de acte pentru un buletin si nici atunci nu e bine.
Ieri am fost sa ma interesez de actele necesare si nu cred ca avea rost sa stau la un codoi de 10 metri pentru o intrebare ..2. Tata a intrat pe usa pe care scris "Accesul INTERZIS personalului neautorizat!" si a cerut sa vorbeasca cu seful. Am asteptat vreo 10 minute , timp in care fufele de acolo au si uitat de noi, ele ducand grija bomboanelor de ciocolata - nu cumva sa ramana nemancate. Pana la urma si-au adus aminte ca mai suntem si noi pe acolo si ne-au poftit in biroul unui domn chelios care se chinuia sa inchida un joc pe calculator. Peste tot in jur unde priveam vedeam sticle de Cola, Borsec si batoane gen Bounty. Domnul acela a repetat de vreo 10 ori intrebarea "Cum ati intrat aici?", la care tata a raspuns doar odata "Pe usa!". A chemat o tanti sa ne dea explicatiile necesare, iar aceea era foarte deranjata de faptul ca nu a apucat sa manance toate bomboanele ce i se cuveneau.
Ne-a zis ce e de facut, abia dupa ce s-a luat tata de ea oleaca si apoi am mers sa facem toate actele.
Azi, am mers cu o ora mai devreme, ca sa fim printre primii. "Haideti , va rog!" - si asa s-a dat startul unei confruntari intre un civil ametit de o turma de proaste. "4 poze si un cacat...! Iti facem buletin provizoriu" - atat i-a trebuit ca tata a luat foc si a inceput scandalul.
Una zice ca e bine, totul e in regula, alta incepe sa manance rahat si zpune ca nu e bine.
De proaste dinastea, sa va fereasca Domnu'. Abia dupa o partida de tipete s-a rezolvat situatia si ma pot mandri ca imi fac buletin normal, ca toata lumea.
Nu e prima data cand fac asa. Aceeasi fatuca batuta in cap spunea ca ea nu mi-a zis ca trebuie sa ma duc pe 16 iunie sa-mi iau buletinul, cand de fapt mi-a zis. Pana la urma, dupa oleaca de cearta, mi l-au dat. Totul se rezolva cu tupeu in ziua de azi. Daca esti mormoloc, e vai de viata ta.
Va doresc sa fiti ocoliti de batute in cap. Si cam atat....:-??

PS: Situatii asemanatoare? Astept sa le vad....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic