luni, 13 septembrie 2010

Liceeeeu ...(:|!

Deci, azi a fost prima mea zi la liceu. Nu a fost ceva impresionant...bine sa nu credeti ca voiam covor rosu si trambtite. :))
N'am reusit sa fac ce mi'am propus in legatura cu clasa, dar momentan, sper eu, e bine.

Mi'am facut cativa amici printre colegi, dar baietii mi s'au parut putin mai ...asa:-??

Am eu timp sa ii cunosc mai bine.
Diri...ce sa zic, pare de treaba. Am auzit ca am nimerit cu cei mai buni profi. :)

Vedem...:))
Cred ca m'am facut putin remarcata.....o persoana agitata, ciudata...bine asta stiam..ceva nou?:))
Nu stiu cum sa sa'mi reintru in forma, avand in vedere ca dupa acel 10 de la examenul de la romana, n'am mai facut cine stie ce. :))
Abia astept sa vad ce'mi rezerva ziua de maine...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic