sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Alo! Nenea ce faci la mine in ghiozdan?


Dupa cum stiti...sau nu stiti, ieri am fost la Constanta, la dentist. Toate bune si frumoase, m-am intalnit cu var'mea si am luat autobuzul 42. Aveam rucsacul cu mine. Ei, coboram noi si intram in cabinet. Cand dau jos rucsacul, buzunarul din mijloc era pe jumatate deschis. Sa vezi dracie: lipsea portofelu'!!!!!!!
Prima reactie! M-am cotrobait in buzunar. Nu era! gata s-a dus. Dupa ce am iesit de la doctor mi-am sunat parintii si le-am spus. Normal ca m-au luat la predica si tipau de se auzea tot blocul unde sta var'mea. Ce lume! Ce caracter!
La politie , nenea politaiu' l-a confundat pe varul meu cu tatal.
"Hai tati!" :))
In ciuda marelui meu ghinion, ziua a mers destul de bine. Mi se stricase geaca, da am reparat-o si era sa ma calce o masina 4x4. In rest - o zi perfecta. Mihai [[ ex 3SE]] era la Marronerosso ( o cafenea italieneasca de fite de la mall). Pana sa facem comanda am fost si i-am cerut autograf. "Ah, nici nu mai stiu sa semnez"- a zi el in timp ce mazgalea foaia. E clar...i s-a cam dus vremea. Oricum, melodiile 3SE raman in amintirile mele din copilarie - printre altele.
Cam asta e. O zi care a inceput bine, a continuat naspa de tot si s-a terminat si mai bine decat a inceput.
Acum, trebuie sa ma consolez pentru portoelul meu superb, cei 80 de lei pe care ii aveam si buletinul meu provizoriu. :)

Un comentariu:

Image and video hosting by TinyPic