joi, 11 martie 2010

lumea de azi=lumea de ieri

In fiecare zi dau de specimene tot mai tampite si incep sa cred tot mai mult ca sunt cazuta de pe Pluto, planeta cea mai indepartata de Terra care este plina de tampiti.
Azi am fost la Colegiul Dobrogean ~de renume cica, dar nu stiu pentru ce, probabil pentru numarul impresionant de cretini~ pentru a-mi achizitiona niste reviste de la domnul profesor responsabil cu revistele.
Colega mea , Madalina, imi este martora la oribilul pe care l-am vazut , inca de la poarta liceului.
Nu ni s-a permis sa intram pe usa principala, pe care intru de obicei, iar usa elevilor era incuiata si bine pazita pe dinauntru de o idioata de femeie de serviciu care nu lasa o biata drogata, batuta de soarta saraca, sa intre la ore. Culmea, dupa ce a racnit cateva minute, a imbrancit-o pe fetisoara aia si abia ne-a lasat pe noi sa intram dupa ce am convins-o ca nu studiem acolo, tanti idi a inceput sa isi decoreze zdrenturile din buze cu un ruj ieftin.
Nu am gasit pe nimeni care sa ne indrume sau care sa ne dea informatii despre profesorul pe care il cautam.
Toate persoanele , daca le pot numi asa, spuneau ca nu stiu, dar nu le ducea capul lor sec sa se uite in condica sa vada daca este la ora sau nu este in incinta.
Dupa vreo 15 minute de asteptare, tanti care spala podelele cu rujul ieftin a spus ca daca nu este haina si nu apare in condica, este posibil sa fi plecat.
Am vrut sa iesim, dar , nu!
Iesiti pe usa din fata! Pai, dna draga , scuzati, dar noua ni s-a spus ca nu avem ce cauta prin fata, iar d-voastra imi oferiti acest privilegiu? Eu ce sa mai inteleg? Ca sunteti picata de pe luna?
O zi buna!

Si mai spuneam de paznicul de la noi ca e sclerozat. Ei, am dat de altii si mai si!
Nu pot spune decat atat:
Am ajuns la nazism fratilor. Spune bine vorba: "Era mai bine pe vremea lu' Ceasca, acum e ca dracu' , sa mor!"

2 comentarii:

  1. Da fta da si paznicul ala de la noi pnm :-l imi vine sa`l strang de gat :|
    Sa ne imbranceasca el pe scari :|
    Uaaahhh ....ratatu draq :-l...Umflatu` :|

    RăspundețiȘtergere
  2. pe mine ma injurat
    poate sa te lase si dumnezeu' lu hristosu matii miemi ieshi afara!
    :|

    Trebuia sa'i zic: "Nu mai injutrati ca va duc la dna directoare"
    =))

    RăspundețiȘtergere

Image and video hosting by TinyPic