miercuri, 10 martie 2010

vesti

Ma simt mai bine, exceptand nasul care emana secretii in continuare :))
Azi am trecut de proba de foc - inspectia la mate cu dr in geometrie.
Hai ca a fost chiar bine. Nu m-am incurcat la formule, am stiut teoria si la tabla am iesit la ce se putea mai simplu. Totul era calculat , iar eu nu trebuia decat sa inlocuiesc in formula volumului.
Maine , proba de foc constanta - FIZICA!
Eu las mausu' din mana si ma apuc de invatat tensiunile pana o sa creasca a mea (tensiunea) :))

hai pa:*!

3 comentarii:

  1. Ma ce`mi place ....cum scrie tu astea asa :-? :))
    Eu nu prea pot sa ceva :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite ce fac eu :|....in loc sa`mi fac tema la mate :|:-?
    Multumestete ca ti`am lasat comm :P:))

    RăspundețiȘtergere

Image and video hosting by TinyPic