luni, 27 decembrie 2010

Viata fara sens real


Mi-am rulat tineretea band si fumand. Pentru mine, astea 2 insemnau fericirea. Fericirea sinonim in ochii mei pentru distractie. Am  realizat apoi, ajunsa la capatul tineretii, ca totii anii astia plini de prea mult fum si prea mult alcool, nu au fost decat niste ani pierduti. Am gonit pe un drum drept si fara culoare pe drumul vietii. Culoarea era doar fantasma, mirajul dat de efectele excitante ale aceleia careia eu ii spuneam fericire.
Ajunsa acum la rascruce, trebuie sa decid incotro voi arunca piatra spre a-mi duce la capat viata. In dreptul meu, glasul peisajului diafan , imi sopteste calea sperantei la o noua viata, iar in sens contrar, o voce intepata, probabil un trimis al Gheenei , admite calea usoara , a unei vieti nu chiar longevive, dar traita la activ.
Corect! Omul trebuie sa caute intodeauna solutii cat mai simple, care prezinta oarecare avantaje. De ce sa sufar acum si sa traiesc pana la adanci batraneti, cand pot muri  mai devreme stiind ca macar am dus la capat ce am inceput, in cazul meu prostia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic