vineri, 16 aprilie 2010

BACLAVALEEE!

...dar nu pe tastatura, ci in pat. Colegii imi spun ca sunt ciudata. Mi-am luat PC dupa ei toti, iar netu' il am de un an si acteva luni.
Si totusi, stiu mult mai multe decat ei. Asa mi-au spus.
Chiar Crety a recunoscut chestia asta. A mai spus ca eu stau tot timpul la PC. Nu e adevarat!
Aseara, mi-as fi dorit sa fac multe, multe si chiar si mai multe, dar n-am putut pentru ca idiotu' de dintzar mi-a facut felul si ma dureau maselele si dintii ingrozitor. de aceea am stat in pat, la telenovele si la Dansez, pana am adormit, adica pana la 10 jumate!
STIU!!!!
Am adormit repede, dar eram franta, flamanda, dar nu puteam sa mananc pentru ca ma durea!!!! Si acum ma doare, recunosc, dar nu ma plang.
Am bloguit oleaca acum dimineata si am pus rufele la masina de spalat :))

Aaaa...da!ieri am fost la CT. Mi-as fi dorit sa scriu despre asta ieri. As fi vrut sa va povestesc gustul hamburger-ului si despre tricoul GALBEN pe care mi l-am luat. dar, n-am putut.
Sau, partea mai imputita. Era un mos in dreapta mea, la 40 cm distanta care mirosea mega'nasol. Am stat cu maneca la nas si am dormit, pana a coborat :)) Era sa mor in vis 8-|
In microbuz, mai erau 2 baieti a dracu' de frumosi:x

M-am plimbat si mi-am implinit un VIS!
Am mancat BACLAVALEEEEEEEEEEEEEEEE!
PS: mancati si voi!
http://www.documentingreality.com/forum/attachments/f111/75512d1248581817-smiley-emoticon-snatch-grab-big_smiley.jpg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic