joi, 15 aprilie 2010

Premii reale si virtuale

In primul rand...helau beibe!
In al doilea rand....am dat teza. Un cuvant idiot a facut diferenta! + 3 rsedinte de judet tampite.
Ehh... asta e! Viata merge si tot merge.
Am castigat la un concurs de pe Twilightsaga.ro un Dvd Niu Mun + un poster original. Yehuuu!
Si in final, un premiu virtual. Incep sa-mi fac sperante. Se pare ca sunt persoane care chiar imi citesc blogul....care sper eu...gandesc ca mine. Incep sa cred ca nu sunt singurul extraterestru de pe Terra. Incep sa am bucur.
Premiul l-am primit de la Ana si este intitulat Sunshine Award.
Pai, ce sa zic? De 3 ori multumesc!
Trebuie sa-l dau mai departe la 12 bloguri.
Greu...Greu! Cel mai mult urmaresc site-uri si nu bloguri, asa ca il voi da blogurilor pe care intr-adevar le urmaresc, iar de la un numar incolo, vor fi date pe ala-bala-portocala.

1.
εїз ẂôяℓD σғ Ŧεεℓĺηġš ✿*゚‘゚
2.0w.friendS.:x
3. Fan-fic-twilight
4. Stiri Twilight Blog
5. Twilight Hot News
6. Rimel.ro - nu ma pot abtine. e prea bun!
7. Alice.ProTV
8. Joanne's Blog
9. Twifans Romania
10. Twilight Obsession
11.
12.

Chiar si cu ala-bala...tot nu merge. I need 2 bloguri. Sa termin lista. Eu mai caut, dar cautati si voi!

La randul vostru, trebuie sa respectati urmatoarele reguli:
a) Postati premiul pe blog-ul vostru.
b) Oferiti-l la 12 prieteni.
c) Afisati link-ul premiatilor.
d) Anunati-i printr-un comentariu pe blog-ul lor.
e) Scrieti cine v-a premiat.

Ce ziceti? Ha ha? Cine e pe primul loc? Eu, eu, eu! :|
Lol:|

2 comentarii:

  1. Ai primit un premiu special si de la VampiresCrib: "Fangtastic Bloggers Award" [varianta vampireasca a "Sunshine Award"] Afla mai multe aici!
    http://bit.ly/cgxoir

    RăspundețiȘtergere

Image and video hosting by TinyPic