miercuri, 9 decembrie 2009

Alexander Ryback


Cred ca melodia asta am invatat-o in 10 minute. De prima data cand am ascultat-o in cadrul Eurovisionului mi s-a facut pielea de gaina. Pur si simplu o ador. E ca o frenezie. E ca si cum un drogat ar avea nevoie de drog. Cam asa ar trebui facuta comparatia.
Iata o stire recenta si destul de imbucuratoare pentru fanele lui Alexander.
Lui Alexander Rybak, câştigarea Eurovisionului 2009 nu i-a adus numai bucurie. Oricât ar părea de surprinzător, iubita l-a părăsit pe proaspătul laureat chiar după concurs, iar interpretul şlagărului „Fairytale”, inspirat chiar de respectiva domnişoară, nu a reuşit încă să îi găsească o înlocuitoare pe măsură.

Norvegianul în vârstă de 23 de ani a întocmit însă un portret robot al celei pe care o caută: „Să fie puţin mai scundă ca mine, modestă, dar să nu se teamă să discute deschis. Să nu se jeneze să îmi trimită SMS-uri în fiecare zi. Iar dacă este la fel ca prima mea iubită, sigur mă va interesa. Totuşi… De multe ori îmi spun: «Destul! Nu mă voi mai întâlni cu nimeni», dar după două luni de rezistenţă mă îndrăgostesc din nou de cineva. Sper însă că acest lucru se va termina când o voi găsi pe aceea pe care să o
iubesc cu adevărat”, a mărturisit interpretul născut în Belarus, pe vremea URSS.

Aşadar, statutul de vedetă nu te scuteşte de singurătate. Ba poate chiar o accentuează. Dar speranţa că îţi vei găsi din nou perechea nu moare niciodată.

Un comentariu:

Image and video hosting by TinyPic