miercuri, 16 decembrie 2009

Racita si accidentata!

Hello! Ce faceti? Eu nu prea bine. Dupa ce ca sunt racita, uitati si voi ce mi s-a intamplat! ieri am fost la repetitii la dansuri, la scoala. Dupa repetitii, am profitat de vremea "frumoasa" si de ninsoare pentru o bulgareala. Hahaha!!!...Toate bune si frumoase pana am alunecat pe zapada si m-am sprijinit pe mana dreapta. Prima reactie: "Loool :))!!! Yahoooooo! Peace people! this is it! Hahaha:))". Mda...cam asa a fost. Dupa 30 de secunde de ras: "Aaaaaauuu!". Nu va speriati, nu sunati la Urgente! Sunt bine. M-am lovit la os si asta e. O sa treaca in cateva zile...cred.
Se intampla chestia asta de vreo 2 - 3 ori pe an, din clasa a4a cand mi-am rupt piciorul. Cred ca m-am capatat cu un blestem. Asta e. O sa treaca cum au trecut si restul.
In concluzie: Ups! Iar am facut-o!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic