sâmbătă, 26 decembrie 2009

Pentru cititori

Dragii mei cititori, in caz ca nu ati aflat, sufa de depresie. Mi-am abandonat, daca pot spune asa, blogul THN. De ce? Din mai multe motive:
1. Pasiunea mea care nu mai este [[ :)) ]] pentru Twilight.
2. Certurile care aveau loc pe blog, motivul fiind eu, desi habar nu aveam cu ce gresisem.
3. Comentariile rautacioase ale anonimilor, carora le multumesc pentru ca m-au incurajat sa iau aceasta decizie.
4. Timpul care nu imi permite atat de multe.
Nu prea conteaza nu? Adica mare lucru....peste cateva zile...cine e Ella? Aaaaa...aia care a facut blogul....si? Ce-a mai facut? Nimic? :O Pai ...atunci bine ca a plecat. Sau...putea sa ramana, ca oricum nu facea nimic.
Nu disperati dragilor. Si asa sunt destul de ocupata in ultima perioada. Trebuia sa renunt la ceva.

Voi ce credeti? Am facut bine sau am facut rau?

2 comentarii:

  1. Ella, noi nu iti putem spune daca ai facut bine sau rau pentru ca tu stii ce e mai bun pentru tine. Sunt constienta ca ai muncit mult pentru THN, ca ai avut multe idei originale, ca nu ti-a fost usor sa iei decizia asta. Eu te respect pentru tot ce ai facut pentru mine, ca fan Twilight. Apreciez ca ai avut curajul sa spui ceea ce simti si te sustin oricare va fi decizia ta. Totusi... uite ce scrie acum la "Despre mine": Nu lasa pe nimeni sa influenteze ceea ce faci, fa numai ce simti tu! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  2. iti spun eu~AI FACUT FOARTE FOARTE RAU!! vin'o inapoi, te rugam!! :((

    RăspundețiȘtergere

Image and video hosting by TinyPic