miercuri, 30 decembrie 2009

Cum trec anii...

Azi mi-am luat revista Bravo Girl si am ajuns la sfaturi make-up. Exemplele erau Kristen Stewart si Shakira. Nu mi-a vazut sa cred ce era scris in paranteza langa numele Shakirei: 32.
Adica Shakira are 32 ani? Glumiti? Asa ceva nu se poate ...pur si simplu NU! Voi ati vazut cum arata? Eu i-as da 22 de ani... fie 26. Dar 32? Am facut si cercetari pe net....sa fiu sigura ca nu cumva m-am tampit eu si nu mai stiu sa numar anii. Ei bine, se pare ca asa e. Shakira 32 ani, iar in curand, mai exact pe 2 februarie , va implini 33 ani. Pur si simplu, nu imi vine sa cred cum au trecut anii, iar corpul ei pare sa nu simta. Chiar mai mult, arata atat de bine, atat de fresh.
Pur si simplu, am crescut cu muzica ei.
Priviti aici diferenta. Nu e diferita decat culoarea parului.

Spune-ti si voi...poate m-am sclerozat eu si nu vad bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic