sâmbătă, 26 decembrie 2009

O actrita desavarsita


O stiti pe cea care l-a omorat pe nasul lui Harry Potter nu? Daca nu, dati-mi voie sa v-o prezint.
Helena Bonham Carter - o joaca in Harry Potter pe Bellatrix Lestrange ( verisoara lui Sirius Black - nasul lui Harry si matusa lui Draco). Ieri, prima zi de Craciun, am vazut filmul "Charlie si fabrica de ciocolata". A fost un film super tare si vi-l recomand. In film o regasim pe Helena in rolul mamei lui Charlie, un baietel sarman care primeste o sansa imensa - unul din cele 5 bilete de pe tot globul la Fabrica de ciocolata.
Mi s-a parut minunat sa o vad pe Helena si in alt rol in afara de cel de vrajitoare rea. Un personaj total opus, o femeie blanda si iubitoare.

daca vizionati filmul, s-ar putea sa nu va dati seama, dar Willy Wonka este interpretat de Johnny Depp. Eu una nu mi-am dat seama.

In concluzie, nu pot spune decat atat: Helena Bonham Carter este o adevarata actrita. In total, pana acum are 77 de proiecte si are o nominalizare la Oscar si 2 nominalizari la Golden Globe.
Printre altele, o puteti vedea si in:
Alice in Wonderland, Terminator- Salvarea, Planeta Maimutelor, Mireasa Moarta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic