duminică, 27 decembrie 2009

Pitipoanca de provincie

Dragi vizitatori, azi ma uitam la Cronicutza [[reluare]] si am vazut ceva ce mi-a dat ideea pentru postarea de azi. O mai stiti pe Bianca Rus? Nu?
Tipa aia blonda,din provincie, cantacioasa cu lentile de contact pentru ca natura nu a inzestrat'o cu ochi albastri. Fata s-a modernizat. S-a mutat la oras si a schimbat ia si catrintza pe topuri lucioase ci implant cu botox, dobandind titlul de Pitipoanca de provincie. Hai spuneti ca nu e buna fata...buna de dus la mall....:))
Imi pare nespus de rau ca nu am gasit videoul care ne intereseaza pe toti. Adica l-am gasit, dar nu avea cod, pentru a'l pune pe blog. Daca vreti, dati click aici si minunati-va.
Pana una alta, sa nu uitam, ca fata e mare gospodina.


Si un mesaj pentru cititorii blogului THN: Ma voi ocupa doar de rubricile pe care le-am initiat: "Gazda", "Out of Twilight" si "printre rafturile prafuite".

Un comentariu:

  1. super cintareata bianca rus chiar ii sta bine bruneta si are cu ce .Ai gresit draga nu are botox, mie imi place de ea si a iesit cu citeva melodii super bune bravo pt ea.

    RăspundețiȘtergere

Image and video hosting by TinyPic