joi, 10 decembrie 2009

Panarama electorala part. 2

Trebuia o continuare. N-am vrut sa va plictisesc cu discursul meu. Stiam ca asa nu veti mai citi si poeziile.

E iarna-acuma la romani
Au mai ramas ciulinii
S-au ofilit in noapte luni
Si rozele si “Crinii”.

De luni nu mai am nici un chef
Ma simt o panarama,
Ca m-am trezit cu Base sef
Dar m-am culcat cu Geoana!

[[culeasa de pe blogul Bad Pisi.]]

Parodie

Da’ dacă ramu’ bate’n ușă,
Și iese prostănacu’
Adu-ți aminte de mătușă
Că n-au furat cu sacu’…

Nu șobolanu’ rozaliu
Salveaza o națiune
Când țara saltă în ruliu
Și-urgia e pe bune…

Poporu’ suntem noi e drept,
Da’ orbi suntem cu toții,
De credem că un (non) deștept
Va termina cu hoții…

Prefer un matelot bețiv
Golan și pus pe harță,
Decât un păpușar parșiv
Și o mască scoasă-n față.

“Si daca ramuri bat in geam, Si iese iara chioru’, Eu am plecat la Amsterdam, Ca s-a tampit poporu’. La carma bietei noastre tari, se afla un golan, Cu apucaturi si cu purtari de mare betivan. Si daca tot iesiti la vot, Ca voi sunteti poporu‘, Speram ca n-ati orbit de tot, S-alegeti iar pe chioru’"

Multumim pentru lectura. Speram ca v-a lacut! De fapt, SPER! Sunt numai eu pe aici. In rest, bate vantul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Image and video hosting by TinyPic